Yhteystiedot

Yhdistyksen vapaaehtoiset ovat pääsiäislomalla ma 29.3. - ma 5.4.2021. Tänä aikana yhdistyksen puhelimet ovat kiinni eikä sähköposteihin vastata. Palaamme yhdistysasioihin jälleen pääsiäisen jälkeen!

Sosiaalinen media

Sähköposti

kaksisuuntaiset(ät)gmail.com

Puhelin

Puheenjohtajamme Johanna Karelahti on tavoitettavissa ma ja pe klo 15 - 17 numerosta 040 8548 581. Puheenjohtaja vastaa yhdistystä koskeviin kysymyksiin. Numeroon voi myös soittaa haastattelupyyntöjä tai yhteistyötarjouksia.

Ryhmätoiminnanohjaajamme Kristina Havia on tavoitettavissa ti-to klo 13 - 17 numerosta 040 8548 579. Häneen voitte ottaa yhteyttä vertaisryhmiä koskevissa asioissa.

HUOM! Kumpikaan numeroista ei ole tarkoitettu vertaistuen hakemiseen. Jos tarvitset vertaistukea, tule esimerkiksi vertaischattiimme Tukinetiin! Jos puolestaan on kyseessä akuutti kriisi, suosittelemme soittamaan Kriisipuhelimeen, 09 2525 0111. Siellä ovat koulutetut tukihenkilöt vastaamassa ympäri vuorokauden.

Postiosoite

Yhdistys vastaanottaa postia osoitteessa

Kaksisuuntaiset ry c/o Johanna Karelahti
Sipiläntie 8
37370 Vesilahti

Käyntiosoite

Meitä pääsee normaalisti tapaamaan Vallilassa Mielenterveysyhdistys Helmi ry:n tiloissa, osoite Mäkelänkatu 56, 3. krs, 00510 Helsinki. Nyt koronatilanteen pahennuttua meillä ei toistaiseksi ole fyysisiä tapaamisia, vaan yhteydenpito hoidetaan mahdollisimman pitkälti puhelimitse ja sähköpostitse.