Sosiaalinen media

Sähköposti

kaksisuuntaiset(ät)gmail.com

Puhelin

Puheenjohtajamme Johanna Karelahti on tavoitettavissa ma ja pe klo 15 - 17 numerosta 040 8548 581. Puheenjohtaja vastaa yhdistystä koskeviin kysymyksiin. Numeroon voi myös soittaa haastattelupyyntöjä tai yhteistyötarjouksia.

HUOM! Numero ei ole tarkoitettu vertaistuen hakemiseen. Jos tarvitset vertaistukea, tule esimerkiksi vertaischattiimme Tukinetiin! Jos puolestaan on kyseessä akuutti kriisi, suosittelemme soittamaan Kriisipuhelimeen, 09 2525 0111. Siellä ovat koulutetut tukihenkilöt vastaamassa ympäri vuorokauden.

Laskutus- ja jäsenyysasiat

Kaikissa laskutukseen ja jäsenyyteen liittyvissä ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä joko sähköpostitse yhdistyksen sähköpostiin kaksisuuntaiset@gmail.com tai suoraan laskuttajaamme Jimiin. Jimillä on sähköpostiosoite jimi.kaksisuuntaiset@gmail.com tai puh. 040 253 7585, johon yhteydenotot ensisijaisesti vain viestillä, koska numerossa ei ole varsinaista päivystystä. WhatsApp tai Signal ovat myös vaihtoehtoja viestin lähettämiseen.

Postiosoite

Yhdistys vastaanottaa postia osoitteessa

Kaksisuuntaiset ry c/o Johanna Karelahti
Sipiläntie 8
37370 Vesilahti

Käyntiosoite

Meillä ei tällä hetkellä ole käyntiosoitetta, koska työhuoneemme on virtuaalinen. Fyysiset tapaamiset hoidetaan tapauskohtaisesti.