Sosiaalinen media

Postia koko hallitukselle: hallitus@kaksisuuntaiset.fi

Laskutusasiat: laskutus@kaksisuuntaiset.fi

Rahastonhoitaja: sini@kaksisuuntaiset.fi

Muutokset jäsentietoihin: kilta@kaksisuuntaiset.fi Voit myös käyttää OmaKilta -palvelua, jonka käyttöön ohjeet löytyvät täältä.

Muut asiat: kaksisuuntaiset@gmail.com

Puhelin

Puheenjohtajamme Sari Ruuskasen numero on 041 572 0451. Puheenjohtaja vastaa yhdistystä ja yhteistyötä koskeviin kysymyksiin ja haastattelupyyntöihin. Huomioithan, että puhelimeen ei vastata aina, mutta Sari soittaa takaisin mahdollisimman pian. Voit myös laittaa tekstiviestin tai Whatsappia halutessasi.

HUOM! Numero ei ole tarkoitettu vertaistuen hakemiseen. Jos tarvitset vertaistukea, tule esimerkiksi vertaischattiimme Tukinetiin! Jos puolestaan on kyseessä akuutti kriisi, suosittelemme soittamaan Kriisipuhelimeen, 09 2525 0111. Siellä ovat koulutetut tukihenkilöt vastaamassa ympäri vuorokauden.

Postiosoite

Yhdistys vastaanottaa postia osoitteessa

Kaksisuuntaiset ry

Hatanpään Valtatie 34 D

33100 Tampere

Käyntiosoite

Meillä ei tällä hetkellä ole käyntiosoitetta, koska työhuoneemme on virtuaalinen. Fyysiset tapaamiset hoidetaan tapauskohtaisesti.