Lahjoita

Voit nyt lahjoittaa yhdistykselle!

Olemme saaneet poliisilta virallisen pienkeräysluvan ajalle 19.9.-18.12.2022. Keräyksen tuotot suunnataan ensisijaisesti livevertaisryhmien kehittämiseen. Erityisesti vertaisohjaajien koulutukseen, ryhmien kulujen kattamiseen ja ryhmien koordinointiin. Toissijainen keräyskohde on yhdistyksen erilaiset markkinointikulut. Suunnitelmissa on nettisivujen uudistaminen sekä markkinointimateriaalien suunnittelu ja teettäminen.

Jos sinulla on osaamista ja aikaa osallistua varainkeruuseen, ota yhteyttä varapuheenjohtajaamme Sariin sari@kaksisuuntaiset.fi. Kaikki, pienikin, apu otetaan ilolla vastaan.

Voit osallistua itse lahjoittamalla keräykseen tai pyytämällä vaikka läheisiä lahjoittajiksi. Ja tätähän saa jakaa eli some laulamaan, että saadaan keräykselle mahdollisimman paljon näkyvyyttä. Muistathan mainita postauksessa rahankeräysnumeron RA/2022/1271 ja ohjata tälle sivulle lisätietoja varten. Tässä keräystilin tiedot:

Tilin haltija: Kaksisuuntaiset ry

Pienkeräystili: FI91 5723 0220 8721 26

BIC OKOYFIHH

Lisätietoja keräyksestä ja kaikki neuvot, vinkit ja avut sari@kaksisuuntaiset.fi