Ryhmänvetäjäksi

Etsimme jatkuvasti uusia vapaaehtoisia vertaisryhmien vetäjiksi. Vertaistuelle on lähes loputon tarve joka puolella maata, sillä meitä on useita kymmeniätuhansia yksistään Suomessa.

Kasvokkain kokoontuvan ryhmän vetäjäksi?

Haluaisitko juuri sinä perustaa vertaisryhmän omalle paikkakunnallesi? Teemme mielellämme yhteistyötä paikallisten mielenterveysyhdistysten kanssa vertaistuen tiimoilta, joten sellaisista voisi tiedustella vapaita tiloja kaksisuuntaisten omalle vertaisryhmälle. Yhdessä voimme paremmin toimii tässäkin kohden. Vertaisryhmiä vedetään pääsääntöisesti yhdessä toisen vapaaehtoisen vertaistoverin kanssa. Yhdistys tarjoaa pienimuotoista taloudellista tukea ryhmätapaamisten mahdollisiin kahvitarjoiluihin - ja henkistä tukea sitäkin enemmän! Ryhmän mainostus hoituu myös yhdistyksen toteuttamana.

Vertaischatin vetäjäksi?

Vai kiinnostaisiko sinua liittyä vertaischattimme vetäjien iloiseen joukkoon? Meillä on Slackin virtuaalisessa työhuoneessa hyvä, toisiamme tukeva porukka, johon pääsee helposti mukaan. Chatti järjestetään tällä hetkellä noin kahden viikon välein ja sitä vedetään vertaisparin kanssa, joten yksin ei tarvitse hypätä syvään päähän. Yhdelle vetäjälle tulee nykysysteemillä vetokertoja korkeintaan kerran kuussa.

Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse kaksisuuntaiset@gmail.com!