Tule mukaan!

Kaksisuuntaiset ry:n toimintaan on mahdollista tulla mukaan monella eri tavalla. Mottomme on Yhdessä voimme paremmin. Joukkomme on monimuotoinen ja värikäs ja tilaa on aina uusille kasvoille. Lämpimästi tervetuloa!

Meillä on vilkkaasti poriseva virtuaalinen työhuone Slackissa. Maantieteelliset seikat eivät rajoita yhdistysaktiivien toimintaa. Aktiivimme sijoittuvatkin useaan eri Suomen kolkkaan, ja kokoontuvat Slackiin yhteisten asioiden äärelle kun heille itselleen parhaiten sopii.

Tule mukaan Slackiin kasvavaan joukkoomme! Olipa panoksesi isompi tai pienempi tai halusitpa vain tutustua lähemmin toimintaan, olemme yhtä lailla iloisia jokaisesta uudesta ihmisestä. Yhdessä jutellen ideat saavat mahdollisuuden kasvaa kohti toteutumista. Ota yhteyttä sähköpostitse - ohjeistamme sinut oikeaan osoitteeseen!

Liity jäseneksi! Oletpa aktiivinen tai viihdytpä taustalla, jokainen jäsen on yhtä tärkeä ja arvokas.

Kiinnostaako sinua vertaistoiminta? Haluaisitko perustaa kaksisuuntaisten vertaisryhmän omalle paikkakunnallesi? Tule meille ryhmänvetäjäksi!