Jäseneksi

Liity jäseneksi kasvavaan yhdistykseemme!
Olemme Mielenterveyden keskusliiton jäsenyhdistys, joten liittyessäsi saat Kaksisuuntaiset ry:n etujen lisäksi käyttöösi myös MTKL:n jäsenedut ja jäsenyyden!

Jäsenmaksumme on 10 € (vuonna 2023)

Täytä jäsenhakemuslomake:

Kaksisuuntaiset ry jäsenhakemus

Huomaa tämä:
Kaksisuuntaiset ry:n hallitus hyväksyy uusia jäseniä kokouksissaan noin kerran kuussa. Tämän jälkeen lähetämme sinulle jäsenmaksulaskun. Valitsethan lomakkeella laskun toimitustavaksi sähköpostilaskun niin säästämme!

Voit tehdä muutoksia jäsentietoihisi ottamalla jäsenvastaaviimme yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen kilta@kaksisuuntaiset.fi tai OmaKilta – palvelussa, jonka käyttöön ohjeet löytyvät täältä: OmaKilta ohjeet.

Tukemalla mielenterveystyötä tuet suvaitsevaisuutta ja maailmaa, jossa kaikkien, niin terveiden kuin sairaiden on helpompi olla. Tervetuloa mukaan jäseneksemme!

-Yhdessä voimme paremmin-