Jäseneksi

Tule tukemaan toimintaamme ja liity jäseneksi kasvavaan yhdistykseemme! Olemme Mielenterveyden Keskusliiton jäsenyhdistys, joten liittyessäsi liityt myös MTKL:n jäseneksi. Jäseneduiksi saa mm. Revanssi-lehden sekä ilmaisen sisäänpääsyn vuotuisille Mielenterveysmessuille jäsenkorttia näyttämällä.

Jäsenmaksu vuodelle 2020 on 10 €. Yhdistyksen syyskokouksessa päätettiin, että jäsenmaksu pidetään ennallaan.

Jäsenmaksun voi maksaa OP:n tilille:

FI77 5542 2320 3570 07

Kirjoita maksun viestikenttään nimesi ja että maksat jäsenmaksun, esim. näin: "Teppo Terävä, jäsenmaksu 2020". Koska viestikenttään ei mahdu kaikkia tarpeellisia tietoja, jätä tarkemmat yhteystietosi sivun alalaidassa olevalla lomakkeella. Nimi ja postiosoite ovat pakollisia tietoja ja sähköpostiosoite lämpimästi suositeltava. Jos haluat, voit lisätä myös puhelinnumerosi. MTKL kannustaa ilmoittamaan myös syntymävuoden, jota se käyttää omaan tilastointiinsa.

Ilmoittamalla tietosi hyväksyt niiden tallentamisen rekisteriimme sekä tietojen käsittelemisen yhdistyksen sisäisissä asioissa, kuten tiedotussähköpostien lähettämisen muutaman kerran vuodessa (esim. vuosikokouskutsut). Mikäli et halua sähköpostia meiltä, älä ilmoita sähköpostiasi.

Yhdistyksen hallitus hyväksyy uudet jäsenet kokouksissaan, pääsääntöisesti kerran kuussa.

Vanhoille jäsenille riittää, että jäsenmaksun viestissä ilmoitat nimesi ja maksuvuoden. Muita tietoja ei tarvitse ilmoittaa uudestaan.

Tukemalla mielenterveystyötä tuet suvaitsevaisuutta ja maailmaa, jossa kaikkien, niin terveiden kuin sairaiden on helpompi olla.

Yhdessä voimme paremmin.

Kyllä, liityn Kaksisuuntaiset ry:n jäseneksi!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.