Hallitus 2024

Sari Ollila

Olen toiminut yhdistyksessä niin hallituksen jäsenenä, sihteerinä, rahastonhoitajana kuin varapuheenjohtajanakin. Vuoden 2024 hyppäsin puheenjohtajan saappaisiin.

Olen yhdistyshenkinen ihminen ja toiminut useampien yhdistysten hallituksissa vuosi kausia. Pidän omaan ajatusmaailmaan sopivan porukan kanssa touhuamisesta ja mielestäni Kaksisuuntaiset ry tekee äärettömän tärkeää työtä niin vertaistuen kuin stigman poistamisenkin kanssa.

Työkyvyttömyyseläkkeellä tällä hetkellä, mutta opiskelen IT-alaa ja heitän keikkaa kokemusasiantuntijana. Tavoitteena päästä takaisin työelämään kiinni ennen pitkää. Toimin myös erilaisissa luottamustehtävissä.

Järvenpäähän rantautunut 2019, mutta sydän on Pohjois-Pohjanmaalla.

Minut tavoittaa sähköpostilla osoitteesta sari@kaksisuuntaiset.fi tai puhelimella numerosta 041 572 0451

Hallituksen jäsenet

Hannu N. (varapuheenjohtaja)

hannu@kaksisuuntaiset.fi

Loimu T. (sihteeri)

loimu@kaksisuuntaiset.fi

Sini R. (rahastonhoitaja)

sini@kaksisuuntaiset.fi

Abbe H.

abbe@kaksisuuntaiset.fi

Hallituksen varajäsenet

Tapsa L.

tapsa@kaksisuuntaiset.fi

Irmeli R.

irmeli@kaksisuuntaiset.fi

Valtakunnallisen yhdistyksen hallitus kokoontuu pääsääntöisesti Teamsissa. Jokapäiväinen työhuoneemme puolestaan on virtuaalisella Slack-alustalla. Näin maantieteelliset rajoitteet eivät juurikaan vaikuta hallinnollisten töiden sujuvuuteen.

Kuvassa Johanna Karelahti tekee yhdistyshommia Slackissa.