Hallitus 2023

Johanna Karelahti

Puheenjohtaja vuodesta 2021. Yhdistysaktiivi vuodesta 2017.

Maisema-arkkitehti, kuvataiteilija, kissaihminen, työkyvyttömyyseläkkeellä. Asuu Vesilahden syrjäseudulla 50 asukkaan kylässä.

Mielenterveyden keskusliiton liittovaltuuston jäsen.

Yhdistystä koskevat asiat, yhteistyöehdotukset, haastattelupyynnöt: ota rohkeasti yhteyttä johka@kaksisuuntaiset.fi

Puhelinpäivystys yhdistysasioihin liittyen numerossa 040 8548 581 maanantaisin ja perjantaisin klo 15 - 17.

Hallituksen jäsenet

Anne A. (rahastonhoitaja)

Sari Ollila (varapuheenjohtaja)

Varapuheenjohtaja 2021 ja yhdistyksen hallituksessa mukana vuodesta 2020. Minun vastuualueisiin kuuluu muun muassa Kiltarekisterin ylläpito, erilaiset selvitykset ja tarjouspyynnöt ja päivitän pikku hiljaa näitä meidän verkkosivuja.

Työkyvyttömyyseläkkeellä tällä hetkellä, mutta opiskelen IT-alaa ja työskentelen koulutussuunnittelijana osa-aikaisesti. Tavoitteena päästä takaisin työelämään kiinni ennen pitkää. Toimin myös erilaisissa luottamustehtävissä.

Järvenpäähän rantautunut 2019, mutta sydän on Pohjois-Pohjanmaalla.

Minut tavoittaa sähköpostilla osoitteesta sari@kaksisuuntaiset.fi tai puhelintunnilla tiistaisin 9-11 ja keskiviikkoisin 16-18 numerosta 041 572 0451

Kuva Pori Prideltä 2022

Jimi Pellikka

Kaksisuuntaiset ry:n toiminnassa mukana jo vuodesta 2016, mm. vertaistuki Tampereella on pyörinyt jo reilut viisi vuotta ja hallituksessakin on useampia vuosia tullut istuttua niin varsinaisena kuin varajäsenenäkin. Rahastonhoitajana 2021-2022. Vuoden 2023 vastuualueet ovat vielä kohdallani avoimena, mutta tekemistä varmasti riittää! :)

Sähköposti: jimi@kaksisuuntaiset.fi

Puhelin:  040 253 7585 (Viestit, WhatsApp). Huom. Ei päivystystä.

Irmeli Rantanen (sihteeri)

Hallituksen varajäsenet

Mervi M.

HUOM! Täydennämme hallitusta kevätkokouksessa vähintään yhdellä varajäsenellä. Varsinaisiakin jäseniä mahtuu joukkoon lisää. Ovatko Kaksisuuntaiset ja yhdistystoiminnan pyörittäminen lähellä sydäntäsi? Siinä tapauksessa hienoa! Ota yhteyttä kaksisuuntaiset@gmail.com ja ilmoita kiinnostuksestasi hallituspaikkaan!

Valtakunnallisen yhdistyksen hallitus kokoontuu pääsääntöisesti Teamsissa. Jokapäiväinen työhuoneemme puolestaan on virtuaalisella Slack-alustalla. Näin maantieteelliset rajoitteet eivät juurikaan vaikuta hallinnollisten töiden sujuvuuteen.

Kuvassa puheenjohtaja Johanna Karelahti tekee yhdistyshommia Slackissa.