Menneitä tapahtumia

Mielenterveyspäivän Meetti
Pidimme Maailman mielenterveyspäivänä 10.10.2023 laatuaan ensimmäisen videovertaistapahtumamme. Meillä oli linjat auki Google Meetissä koko päivän, ja kuka tahansa saattoi osallistua videotapaamiseen. Vapaaehtoisemme päivystivät juttelemassa vierailijoiden kanssa. Tapahtumasta jäi mukavat fiilikset, ja päätimme järjestää vastaavanlaisia myös jatkossa.

JÄSENTAPAHTUMA
Järjestimme kaikille jäsenille tarkoitetun kesätapahtuman Helsingissä, Suomenlinnassa lauantaina 6.8.2022! Myös perheenjäsenet olivat tervetulleita mukaan. Tapahtumaan kuului mm. ravintolaruokailua.

NUORISOTAPAHTUMA
Järjestimme nuorisotapahtuman Porissa Pride-tapahtuman yhteydessä lauantaina 30.7.2022! Tapahtuma sisälsi mm. piknikin.

Lenininpuiston kesäpiknik oli jo toinen laatuaan - melkeinpä voisi jo perinteiseksi kutsua.
Kaksisuuntaiset ry järjesti hiljaisen mielenosoituksen mielenterveyshoidon tason ja saatavuuden heikentymisen vuoksi Auroran sairaalan edustalla Helsingissä 6.6.2020.
Loppuvuodesta 2019 järjestettiin yhdistyksen vertaisohjaajille virkistysleiri Vartiosaaressa, Helsingissä. Saaressa oli fyysisesti kylmää, mutta henkisesti lämpöistä.
Vuoden 2019 Pride-kulkueen tunnelmia. Kaksisuuntaisten banderolli keikkui tiiviisti menossa mukana.
Mindpride-tapahtumassa Helsingissä 10.10.2018 ylpeästi banderolli korkealla!